Info om RBV

Info fra 27. oktober 2022 fra bestyrelsen

Overdragelsen af Rendebjergvænget er nu på plads, hvilket vil sige at drift og vedligehold af fællesområderne der, er overgået til grundejerforeningen.

Det har været en rigtig fornuftig proces med L&R, som har været meget villige til at lytte til foreningens og grundejernes ønsker, og sørge for at samtlige punkter vi er kommet med, bliver udbedret i henhold til vores ønsker. I den forbindelse stor tak til grundejerne i RBV med konstruktivt input til hvad vi skulle tage op med L&R, og igen skal det nævnes at samtlige punkter fra grundejerne bliver udbedret 😊

Der blev ved overdragelsesforretningen noteret i alt 14 punkter der skulle udbedres/etableres. Samtlige punkter vil blive udbedret senest d. 1/12-2022, heri også ønsker som bestyrelsen var kommet med, såsom cykel sluser og sikring mod gennemkørsel af biler fra TGV til RBV. Der er nu lavet en ny aftale omkring vedligeholdelse af fællesområderne, herunder saltning og snerydning. Vi har fået en rigtig god aftale på plads med vores hidtidige samarbejdspartner, som nu også indbefatter RBV området. Der er kommet en mindre prisstigning grundet stigende priser på brændstof og øvrige materialer, men absolut under det pristal der ellers er i dagens Danmark.