Rendebjergvænget

Kære grundejer på Rendebjergvænget området.

Der er nu gået godt et år siden vi overtog fællesområderne på Rendebjergvænget fra L&R, og vi har derfor fået sat et møde op med L&R d. 15 maj, hvor vi skal have 1 års gennemgang af de overtagne områder.

Vi vil derfor meget gerne høre fra jer hvis i har observeret fejl/mangler i området.

Det er vigtigt at understrege at det udelukkende drejer sig om fællesområderne, altså fortove, veje, grønne områder mm. som er en del af det område grundejerforeningen har overtaget.

I må meget gerne skrive til undertegnede eller kontakte en af de øvrige bestyrelsesmedlemmer, hvis der er forhold der skal tages op med L&R på mødet.

Deadline for input er mandag d. 13. maj kl. 12.00, så vi kan forberede en liste til vort møde.

Med venlig hilsen og på vegne af bestyrelsen
Allan Groth, Formand