Golfdag 2023

Kære golfspiller i Tune NØ

Så er det tid til endnu engang at gentage succesen fra sidste år.

Nemlig årets bedste golfturnering i selskab med naboer, genboer og andre der bor i vores dejlige område.

Format bliver som sidste år med en individuel række, en holdrække, samt hvis fordelingen tillader det, de tre etaper mod hinanden.

Det eneste krav til deltagelse er at man har et gyldigt DGU kort eller lignende, samt masser af godt humør og lyst til at møde andre glade golfspillere i Tune NØ.

Turneringen afholdes på Greve golfklubs dejlige bane fredag d. 15/9, med en start omkring kl. 14.

Efter spillet vil der være spisning samt uddeling af præmier til de dygtige (heldige) deltagere.

Pris for arrangementet vender vi tilbage med, men send meget gerne en mail om du er interesseret i at deltage, hvorefter vi snarest vender tilbage med detaljer når vi kender til interessen for arrangementet.

Forhåndstilmelding skal ske til Allan Groth på [agroth@hotmail.dk](mailto:agroth@hotmail.dk), meget gerne inden 15 maj, således vi kan komme i gang med planlægningen.

Hvis man har en ikke golfspillende bedre halvdel 😊, der gerne vil være med til den efterfølgende spisning, er vedkommende meget velkommen. Blot skriv dette sammen med forhåndstilmeldingen.

PS: hvis der er deltagere der kan sponsorere nogle præmier, vil det være fint med en tilbagemelding på dette også 😊

PS: Der gøres opmærksom på at arrangementet ikke er et Grundejerforenings arrangement og ikke støttes økonomisk af Grundejerforeningen, men er et absolut privat arrangement 😊

Allan, Niels, Christian og Ulrik

Bilede fra golfdag 2022